V případě dodání poškozeného nebo nekompletního zboží, a také pokud doklady neobsahují správné údaje, informujte, prosím mimo dopravce (viz. bod 2) také prodejce o této skutečnosti na adrese info@darr.cz
Doprava se řídí akutálně platnými podmínkami přepravy .
2 - Nároky na uplatnění záruky
Reklamovat dle tohoto reklamačního řádu je možno pouze zboží zakoupené na serveru www.darr.cz
Reklamovat je možno pouze po dobu uvedenou u zakoupeného zboží. Záruka za jakost se nevztahuje na spotřebnímateriál a baterie.
V případě , že kupující objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu,která nebyla způsobena jeho nevhodným používaním ,ale vadou výrobku samotného má právo na reklamaci zboží.
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Prodávající poskytuje na dodané zboží záruku stanovenou OZ tj 24 měsíců,pokud není uvedeno jinak/BAZAR/.Záruční doba se prodlužuje o dobu po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde li k výměně zboží nebo jeho součásti počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.
Záruka se vztahuje na výrobní vady zboží.
Kupující je povinen ihned po převzetí zboží zkontrolovat, zda zboží odpovídá kupní smlouvě (objednávce). V případě že zboží neodpovídá, kupující pokračuje dle bodu č. 1.
V případě poškození zboží přepravcem je zákazník povinen reklamovat zboží u dopravce. Je nutné vyplnit protokol oreklamaci s dopravcem. ! Pozor, je nutno vyplnit nejpozději druhý pracovní den po převzetí zásilky. Pokud je však obal zásilky viditelně poškozen - je nutno toto nahlásit řidiči ihned při převzetí zásilky. Vyžádejte si u řidiče sepsání reklamačního protokolu, tento následně zašlete na adresu info@darr.cz Pokud tak neučiníte, ztrácíte nárok na reklamaci
Kupující nemá nárok na uplatnění záruční opravy u závad, které byly avizovány v popisu prodávaného zboží.
Zboží nebude přijato k reklamaci pokud :
V den převzetí do záruční opravy došlo k vypršení záruční doby
Zboží je fyzicky poškozeno
Ochranné či záruční pečetě na zboží jsou poškozeny
Zboží bude poškozeno:
nevhodně zvoleným prostředím pro užívání zboží (nadměrná vlhkost, prašnost, působení chemikálií).
neodbornou manipulací se zbožím, včetně neodborných zásahů do zboží.
zanedbáním běžné péče o zboží.
živly
násilně poškozeno
běžné opotřebení zboží nebo jeho části způsobené používáním
Záruka se vztahuje na výrobní vady zboží.
Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není možno jí ani jako takovou reklamovat.
Nelze reklamovat zboží kvůli opotřebení které vzniklo běžným používáním dle §2167 odst 2 občanského zákoníku v platném znění.
V případech neoprávněné reklamace bude zboží odesláno zasilateli na jeho náklady,případně bude postupováno dle dohody kupujícího a prodávajícího.
Veškeré zboží před odesláním je pečlivě kontrolováno a odzkoušeno a následně pečlivě zabaleno.
Postup reklamace - Pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě DARR.cz použijte e-mail a uveďte jméno kupujícího ,adresu ,telefon, e-mail, číslo objednávky,číslo daňového dokladu,podrobný popis závady,popřípadě podrobný popis toho jak závada vznikla nebo se projevuje,převzaté zboží k reklamaci bude testováno pouze na uvedenou závadu.
Zásilky u nichž není patrné proč k nám byly zaslány , budou vráceny odesílateli na jeho náklady.
3 – Ceník opravy
Veškeré uznané záruční reklamace jsou zdarma
V případě neoprávněné reklamace nejsou zákazníkovi účtovány žádné poplatky související s ověřením oprávněnosti reklamace.
Mimozáruční opravy jsou účtovány hodinovou sazbou 100 Kč za hodinu (včetně DPH ). Zákazník bude vždy předem informován o přibližné ceně mimozáruční opravy.
4 – Způsob vyřízení opravy
Reklamační řízení vždy řeší pouze závadu reklamovanou zákazníkem.
Do reklamace bude přijato pouze zboží, zaslané na adresu uvedenou v bodě č. 1, způsobem uvedeným v bodě č.1.
Informace k právě probíhajícímu reklamačnímu řízení je možno získat na adrese info@darr.cz.
Pokud lze reklamovanou závadu odstranit, bude tak neprodleně prodávajícím provedeno.
Jedná-li se o neodstranitelnou závadu, bude postupováno následně :
4.1 – Pokud je skladem zboží stejného charakteru a stejných parametrů jako reklamované zboží, bude reklamace vyřízena výměnou .
4.2 – V případě, že není možno naplnit bod č. 4.1., bude zákazníkovi vrácena kupní částka .
4.3 - Reklamace bude vyřízena co nejdřív ,maximálně do zákonem dané doby 30 dnů.
V Karviné 01.1.2016
NEPOSÍLEJTE REKLAMACE ANI VRÁCENÉ ZBOŽÍ DOBÍRKOU - NEBUDE PŘIJATO!